Sezaryen olalı bir kaç hafta oldu dikiş yerim vs iyileşti ancak son günlerde iç karın ağrısı yaşıyorum oturup kalkarken ya da uzanıp doğrulurken karnımın genelinin tamamı kesiliyor gibi acı çekiyorum nefesim kesiliyor yaşayan var mı?kalkıp oturmak ızdırap haline geldi