Merhabala arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi 3 tane kaybım var erken haftalarda tüm testler yapıldı en son lupus testim referans değerinin biraz üstünde pozitif çıktı hastalığa dair bi belirtim olmamıştı yorgunluk ve bacak ağrısı dışında sormak istediğim aranızda lupus hastası olup sağlıklı gebelik geçiren var mı