Sevcan62 Emisen7 bende hiç bir zaman belirti olmadı göğüs hassasiyeti ve halsizlik dışında suan 33+4 deyim çok daha zor 😂
Abbasova_gunay Emisen7 bende oyleydim ancaq uyuyordum o kadar artik 24+2hala yok diye bilirim sadece karnim büyüdü😂👼🏻🤲🏻
melekmi22 Emisen7 hiç üzülme 3 ay bitene kadar hicbir şey yoktu göbekte yoktu kimse hamile demezdi bende demiyodum 3 ay bittikten sonra herşey başlamaya başladı şuan son aydayım bian önce doğurmak istiyorum bu anlarım keyfini çıkarın en tatlı zamanlar ❤🙃🙃
numix 20+5 günlük hamileyim gebeliğimin başından beri belirtim hiç olmadı desem yeridir☺️ bünyeden bünyeye değişiyor tadını çıkarın
Dlntkesn Emisen7 illa belirti olcak diye birşey yok şanslıyız inşallah böyle gidersin rahat geçer ben 23 haftadayım 0 belirti 🤣🤣
Gizem1992 Yaa bnde şuan 6 haftalığım ama belirtim yok sanki ya dün keseyi gördük 7mm di ama başka bişey söylemedi doktor acaba bebek oluşmuyor mu oluşsa belirti olmazmıydı die bnde kendimi yiyorum bilmiyorm aslnda oğlumda da bulantım fln olmamştı 🥹
Alisde Gizem1992 henuz bebegin gozukmemesi normal 8 ci haftada kalp atisini gorursunuz belki bebegide 🌸
Alisde Emisen7 valla 6 dan sonra basladi ne basladiysa kendimden geçtim 3kilo verdim perisan oldum 😁😁
Gizem1992 Alisde ewet 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi ama yine de belirti olmayınca meraklanıyor insan 🙂
Berivan_sr Emisen7 keşke benimde sizin gibi hiçbir belirtim olmasa 😅 şuan 29+4 üz hâlâ ara ara midem bulanıyor
startown Emisen7 çok erken benim ilkinde 8haftadan sonra dehşet bulantım olmuştu.Bu sefer olmaz İnşallah 😵💫