Kızlar öyle bi hafifledim ki anlatamam sanki karnımda 9 aylık bir bebek taşımıyorum gibi sanki hiç yok göbeğim olmasa öyle bir hafifledim ki bir hafataya yakın anlatamam sizde de böyle oluyormu neden böyle doğummu yaklaşıyor acaba böyle oturduğum zaman sanki hamile değilim gibi