
Devlete doktora gidiyorum. Ultrasonda bakıp hemşireye kese, yolk sac, embriyo pozitif dedi. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Doğru düzgün bir açıklama yapmıyorlar insana. Anlayan varsa resmi yorumlayabilir misiniz. Kesenin boyutu falan nerde yazıyor göremedim.