AnneAdayi27_ size zaten doktorunuz rapor vereyim mi çalışıyor musunuz diye soracak. Bir belge verecekler onu bir iki yere imzalatıp muhasebeye yolluyorsunuz diye hatırlıyorum. Şimdi haftam küçük henüz bunda yapmadığım için hatırlamıyorum. Ama kağıdı doktor sorup veriyor ona eminim. Ama şunu muhasebeye kesin sorun paranın hepsi doğumdan sonra mı yatacak bir kısmı mı diye. Kimisi hepsini kimisi bir kısmını sonra alıyor. Ben 4te 1 ini mesela doğum öncesi almıştım