Sbhakcnn Tuba680 bebişin pozisyonu normal doguma uygun şuan ama bilmiyorum nasıl olur zaman yaklaştıkça birz korku oluyo bnde
Pinaargunes Allah izin verirse yarın 1 de 😌 allah yardimcimiz olsun, hepinize dua edicem siz de bana edin sağlıcakla kavuşalım hepimiz 😘🙏🙏
Zeyyno_ Sbhakcnn Hayırlısı olsun inşallah 🥰 Benmde ikinci gebeligim normal oldubilki bunuda DHA doğum pozisyonunu felan sormadım