Evhamlikurabiyeanne Gebelik sekeri olup insulin kullananlar insulini ne zaman biraktiniz ne zaman tatli cikolata pasta börek yemeye basladiniz ?
senaall İnsülin kullanmıyorum şu an dikkat etmeye çalışıyorum sadece ama doğumdan sonra yiyeceklerimin hayalini kuruyorum 😂😂🙈