Sedazeynepzehra
ben O- Eşim AB+ kan uyuşmazlığı var kızımı 2017 de hamile kaldım bana öyle şeyler söylediler ki aklınız durur sen çocuk doğurma bu kesin down sendromlu ikili test yapıldı var dediler ben sonuçları Türkiye’ye gönderdim hiç bir problem yok denildi sonra doktora dedim bak çocuğum hiçbir sıkıntı yok dedim bu sağlamsa kesin ikincisi down sendromlu olur hamileliğimi maf ettiler sırf bu yüzden 7 sene çocuk düşünmedim sonra eşimin ısrarıyla ne gelirse allahtan dedi şuan 14 haftalık hamileyim testler yapıldı çok şükür hiç bir sıkıntı yok ben hamile kalmadan önce zaten tedavi görüyorum o zaman doktoruma dedim ki ben ilk gebeliğimde böyle sıkıntılar yaşadım diye bana dediği tek cümle ilkinde kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar mı evet yaptılar dedim o zaman takdir. Allah’ındır dedi binlerce kez şükürler olsun rabbime inş böyle sağlıklı bir şekilde gebeliğim devam eder kucağıma alırım çocuğumu