Nurcantas65 Zhrbjts Allah korusun öyle birşey olmasın zaten doğumu ebeler yaptırıyor genelde. Ben normal yaptığım için daha önce süreci biliyorum az çok. Zaten el doppler cihazı oluyor,bebegin kalp atışını takip etmek icin
Charlzey Ben riske atamazdım ya. Çocuk doğduğu zaman bir an oksijensiz kalıyor mesela hastanede hemen oksijen veriyorlar. Böyle bir şey başıma gelirse diye korkarım.