Betul-97 Gizem111 Ben yaşamadım daha ama anlatılanlara göre göğsünüzün altından 4-5 parmaklık boşluk oluyormuş ve çoğu insan rahatladığını söylüyor daha rahat nefes alma vs
Gul-5757 Gizem111 bi hafifleme geliyor yemek yediğinde rahatsız etmiyor nefes alıp vermen normale dönüyor ve evet yukardan baktığında bile karnın inmiş görünüyor öyle anlarsın
Crnsln Gizem111 39. Haftamdayım daha benim bile düşmedi. O herkes de olmuyormuş bazen doğum esnasında sancıyla beraber düşüyormuş o yüzden beklemeyin yani
cucunns12 Gizem111 benim karnım doğum yapacağım gün düşmüştü göğsümün altından beş parmak kadar düşmüştü hatta çek edip eşime karnım çok aşağıda demişti evham yapıyorsun demişti akşam suyum geldi sancılarım başladı ertesi gün doğumum gerçekleşti 🩷🫶sanırım kişiden kişiye değişiyor eltim de hamile onunki 7 aylık ama şimdiden çok aşağıda kişiyle alakalı diye düşünüyorum 💞
Betul-97 Gizem111 35+6 oldum benim normal düşmedi elimi göğsümün altına koyuyorum karnımdan tam oturmuyor düştüğü zaman elinizi koyabiliyormuşsunuz
Gul-5757 Gizem111 korkacak bişey değil ki benim 34 haftada indi hissettim o rahatlamayı hiç hamile gibi hissetmiyordum 37+3 üm daha doğurmadım indi diye hemen doğmuyor ☺️yavaş yavaş yerleşiyor düzenli ağrın olursa o başka tabi
Gul-5757 Gizem111 haklısın o mu acaba bu mu acaba diye düşünüp duruyor insan bi de insanların korku dolu hikayeleri var ah ki ne ah
melekmi22 Gizem111 bence dönem dönem değişen bisey bu 8. Ayın basindayken herkes karnın düşmüş dogum yakın dedi suan 9. Ayin ortasindayim hala dogum yapmadim bazen karnım çok aşağıda oluyor düşmüş gibi bazen de toplanıp yukarı doğru çıkıyor 🤷♀️ ve zaten genel.olarak kız bebekler aşağıda dururmuş derler erkek bebekte yukarı da bilemiyorum
Gizem111 Gul-5757 gerçekten korku dolu hiksyeler beni mahvediyor. Zaten normal doğumu zor kabullendim ona rağmen insanlar kötü hikayeler anlatıyor tekrat korkuyorum
melekmi22 Kilaflarinmucizesi kız bebekler kedidir kediler delidir 😅😅😅 bu bebislerin hicbir hareketine akıl ermez bana da gebeliğin başından beri erkek göbeği diyolar diyorum gün için de o kadar çok şekil değiştiriyo ki sabah erkek öğlen kız akşam erkek dndnndm
FREYA09 Benim gebeliğimin başından beri karnım düşük hemde bayağı aşşağıda sürekli evde iş yapan birisiyim bilmiyorum belki iç karnım geniştir ama bu zamana kadar bi eksisini görmedim kız bebeğim 27 haftalığız gören olsa yarın doğum der o derece aşşağıda 😄