Mrverdgn58 Dmrly valla kolay desem yalan söylemiş olurum benim sadece nişanım gelmişti gerisi hep hastanede öldü açılma çoğaldıkça ağrı xok fazlalasiyor ama sonu çok güzel onu düşünmek lazım bebek doğduğunda herşey unutuluyor emin ol ne ağrı ne sancı kalıyor
Ecmsrn ilknur-samet bence ne denersen dene bebek ne isterse o oluyor 2 haftadır full ananas hurma çörekotu yağı tüketiyorum her gün ördek yürüyüşü merdiven inme çıkma koltuk silme ilişki normal yürüyüş sıcak duş hepsini yapıyorum ama bebek kanala bile girmemiş
ilknur-samet Ecmsrn hadii yaa baya şey denemişsin gerçekten ne zaman isterseler ozaman gelecekler galiba sen kac haftaliksin? Umarim sezeryan olmam en korktuğum şeylerden birisi biryerimin kesilmesi 😁
Crnsln ilknur-samet benim doktorum yürüyüş dedi en önemlisi hurma falan hikaye demişti ama sen yine de ye. Bir de YouTube da bir video var doğumu başlatmak için activating labor diye yaz 7 dklık bir video ben ona başladım bugün benim de 39. Haftam altında ki yorumları okursan çok iyi yabancı bir video onu dene bakalım
ilknur-samet Crnsln şimdi izledim videoyu altındaki yorumlar baya etkileyici yarin deneyeceğim umarim işe yarar teşekkür ederim tavsiyen için 🤗
Ecmsrn ilknur-samet bende aşırı korkuyorum sezeryan den 39+6 olduk bugün de herşeyi tekrar denedim 8 kat merdiven indim çıktım yatmadan ördek yürüyüşü yaptım ama en ufak sancı ağrı yok 🫠
Ecmsrn ilknur-samet activating laboru da üç gün üst üste denedim ama bacaklarımın ağrısı ile kaldım bende o da işe yaramadı 😄
ilknur-samet Dmrly ben suni sancı isticem eger gelmezse bebek hemen sezeyana alin demek istemiyorum hıc değilse denemekte fayda var
Hilal2901 Sevgii_12 bilmiyorum ki bana kanalda dememisti verdiler belki de bana söylemedi kanaldaydı bilmşyorum acıklık haftalarca 1 cm di
ilknur-samet Ecmsrn bacak ağrısı bende çok var 20 kilo felan aldim hamileligimde yürüyüş yapmadim sanırım onunda etkisi var herşeyi son aya bırakmamak lazımmış iki harekette pert oluyorum 😄
Ecmsrn ilknur-samet 20 kiloya yakın benimde olmuştur bende en başlarda çok hareketli değildim ama yapa yapa o hamlık gidiyor birde okuyorum postları bazıları hiç bir hareket veya doğum için hiçbirsey yapmadan doğumu başlamış bazıları da ne yapsa yine de başlamamış bebislerin keyfine göre biz ne yapsak boş gibi duruyor