Annelik_yolunda Hanımlar gebelikte göbek deliği genelde dışarı çıkıyor ama benimki gittikçe içeri çöküyor . Şuan 30. Haftadayız . Bu durumu yaşayanınız var mı normal bir durum mu
Evhamlikurabiyeanne 34 haftaligim benim de cikmadi yapisal önceki hamileligimde de cikmamisti illa ki cikacak diye bir kural yok ki
BuseBora Annelik_yolunda benimde göbek deliğim yok oldu bence kişiden kişiye değişiyor bunu düşünmeyin hamileliğin tadını cıkarın geçici sonuçta hersey 🌸
zeyasya Annelik_yolunda ben 32 ye giricem bayadır çıkık yani ne demek oluyo bilmiyorum bile normal birşey diye tahmin etmiştim ama degilmi anlamadım şimdi 🙈