Toprakayln Merhaba arkadaşlar pazartesi günü kan verdim değer 31 di. Kaç gün sonra tekrar gitmeliyim yüksek değer görmek için sizler kaç gün arayla baktırdınız daha yeni olduğu için böyle sanırım değerim
Mervealya1992 Toprakayln yuksek değerden daha cok suan 2 gun sonra gidip 2 katına artmış mı dıye bakmanız gerekıyor ozaman saqlıklı bebektir cıma gunu aynı yerde kan verin
Fatmaacylnn Toprakayln büyük ihtimalle gebeliğiniz 1 haftalık falan olduğu için bu kadar düşük çıkmıştır
Minikkurabiye333 2 günde bir tekrar kan verir yukselisi takip etmek icin Bugunde ayni saatte ayni hastanede kan verin
Mervealya1992 Toprakayln ben bugun kan verdı. Sandım pzrtesi verdıgın ıcın bugun 2 gun oluyor ya bugun kan ver 31 in 2 katı cıkmısmı dıye bak
Toprakayln Beklemek doğru mu bilemiyorum beklemelimiyim kararsız kaldım devamlı kan vermekte istemiyorum kaç sefer bakacaklar değere
Fatmaacylnn Toprakayln ben hamile olduğumu 2 3 haftalıkken öğrenmiştim acilde kan testi yaptırdım değerim 2500 çıkmıştı sadece 1 kere test yaptırmıştım o yüzden sonrasında kadın doğuma gitmemi söylediler sizin ki de inşallah yükselir olumsuz düşünmeyin 🥰
Toprakayln Fatmaacylnn adetiniz kaç gün geçmişti ? Ben tam adet tarihimde gittim bu değer çıktı kızımı geç öğrendiğim için hiç böyle uğraşmamıştım değer yükselmesini beklememiştim şimdi tedirginim o yüzden
Fatmaacylnn Toprakayln hiç tedirgin olmayın bence genelde adet gecikmesinden sonra yükseliyor değer biraz daha beklerseniz sizin ki de yükselmiş olacaktır çok yeni olduğu için öyle olmuştur 💕🥰