Melike2535 rahimle alakalı olabilir, bağışıklık sistemi bebeği kabul etmiyor olabilir hematolojiye gitmediyse gidip bağışıklıkla ilgili bütün testlere baktırsın. Hormonlarla alakalı olabilir, eşine yapmadılarsa dna hasarı testi yaptırabilir.
kalp atışı duruyorsa döllenme esnasında tamamen tesadüfi bir problem yaşanmış olabilir ki böyle olsa düşmesi daha iyi zaten sakat olur genelde yoksa.
Bazen de hiçbir sebep olmayabilir en önemlisi nasip değildir benim de iki düşüğüm var testlerde hiçbir problem yok ama düşüyor ailemde düşük geçmişi olan da yok üstelik herkes çatır çıtır doğurmuş.