Bume 25+2 yim fakat oğlum bir buçuk hafta önden gidiyor ve tombik , şekerim yok genetik olabilir ailede iri doğan bebek var . Sorum şu kaçıncı haftada doğum yaptınız önden gidince erken doğma durumu olur mu
Kibele Bume benim de ilk gebeliğimde önden gidiyordu hatta sonlara doğru 3 haftaya çıkmıştı fark. Şekerim yoktu bebeğim iriydi sadece. Ama erken doğum riskiyle ilgili hiç bir şey konuşmadık biz doktorumla normal karşıladı durumu. 38+5te sancım gelmişti 38+6 da doğurdum. Doğunca da aslında çok da iri olmadığı anlaşıldı 🙃 şuan ki gebeliğim de hep önde gidiyor yine erken doğumla ilgili bi sıkıntı yok. Sizinde öyle olur muhtemelen riskli bir durum olacağını sanmıyorum :) sağlıcakla kucağınıza alın 🙏
Mervealya1992 Bume önden doqum yapmadım 38de 3500 olarak aldım kucagıma 40ı beklese normel olsaydı belkı doktor erken alalım dersi ama sezeeyan oldugu ıcın sokıntı olmadı
piiremsesinannesiii Bume benim de şekerim yoktur ve kızım üç hafta önden gidiyordu 37 de açılmam oldu 38+3 te doğumum başladı dediler yatış verdiler ama önden gitmesi ile alakalı olup olmadığını bilmiyorum
Tugbacim34 @Bume benimki de o haftalar da önden gidiyordu ama 30 lu haftalarda kendi haftasını yakaladı. Kilo alımı yavaşladı. Yani 30 şu haftalardan sonra belli olur doğum haftanız. Erken doğmaz günün de doğar
Bume Tugbacim34 yaa ay içimi rahatlattınnn valla diyet felan yapmak çok zor inşallah benimki de normale döner 🙏🏻
Bume Tugbacim34 evet doktorum tüm gebelerine öyle diyor ben az yiyorum da meyveyi çok yiyordum onu azaltacağım 🙏🏻
Bume Kibele amin inşallah çok teşekkür ederim bilgileriniz için 😍sizde sağlıkla akın kucağınıza inşallah
Bume Mervealya1992 anladım bende normal düşünüyorum ama çok iri olursa tercihim sezeryan olur hayırlısı olsun bakalım 😊
Mervealya1992 Bume buyuk ıhtımal 4 kıloya yakın olcak 40ı beklersen doktor sana zaten gereklı açıklamayı yapar hayrlısı olsun hakkında