Merhaba bende etlık sehırde takıplıyım, 22 haftaya gun vermıslerdı 12 li haftalarda, radyolojı bolumunden ıcerı gırıp numaranın yanmasını bekledım bayan doktordu baya baya ınceledı gez gel dedı yaklasık 40 dk bakmıstır toplamda,zaten o notları sekretere soylerken anlaşılıyor,sonra gebe polıklınıgıne gidip dırek sonuc sırasıyla doktorla gorustuk ,rısklı bı durum oldugunda perınatolojıye gonderdı emın olmak ıcın ,ertesı gun perınatolojıye muayene oldum korkulcak bısı yok dıyıp gebe polıklınıgıne gonderdı tekrar benı, bizim surecımız bu sekıldeydı.