Kızlaaar 26’sında yumurtlama gördüm, 28’inde çatlama. Bat 11 temmuzdu fakat az önce hafif peçeteye leke geldi . Normal zamanlarda da göğüs hassasiyetimin başladığı günün tam bi hafta sonrası aynı gün regl olurdum. Ona bakarsak da 2 gün önce geldi. Noliiiyi bana 🤷🏼♀️