Mervee96 Alisde ben 1numara bir paket aldim ama içinde 50adet var bir paket daha mı alsam dedim bilemedim
Alisde Mervee96 1 tane daha al çünkü ilk zamanlar çok sık degisiyor bezi 1 paket daha alsan iyi olur canım
Lalemmm12 Buket1302 üzülme ama elinde kalır gibime geldi oğlum 22 günlük olucak 2 numara kullanıyorum çünkü 1 numara bacaklarını sıkıyordu iz vardı hep sleppy kullanıyordum Şuan molfix 2 numara