Cerenyagmur el ayak ağız hastalığı olabilir. Çokkk yaygın bu ara. Benim çocuklarım ve çevremde bir çok arkadaşımın çocuğu geçirdi. 2-10 yaş çocukları ve gebelere daha kolay bulaşıyor. Ben çocukları parka çok götürmediğim halde bulaştı. Paketli gıdaların ambalajından geçmiş çok yaygınmış bu ara çok dikkat edin bi doktora gidin muhakkak. Gebelerde riskli olabiliyormuş bende hep dezenfektanla sildim ellerimi bulaşmasın diye şükür bana geçmedi