Melisssss1994 Kızlar 12+3 günlük hamileyim. On gündür bekli de daha fazla. Nefesim daralıyor. Böyle nefes alırken zorlanıyorum. Dün gittim de kontrole doktoruma sormayı unuttum ya 🤦♀️bebeğimi görünce malum tüm soruları unutuyorum. Neden acaba böyle oluyor ? Bir zararı var mı ?
Morcivert061 Melisssss1994 Yok cnm normalmis beni de oyleydi nefesim daralir kalbim carpardi. Vucut sdaha fazla kan pompaladigi icin aliskin degilsin bu yizden cok cabuk yorulusun dedi doktorum
MervEsila_lina Melisssss1994 o zamanlar bende de oldu hızlı kalp atışı sonra nefes alamama gibi sorunlar zamanla geçiyor ama