Ben daha yeni hamile olduğumu öğrendim 5+4üz bugün
Etlik şehir Hastanesi’ne gittim çok da memnun kaldım bazı yazılarda gördüm kese görününce kaç haftalık olduğunu söylemiyorlar diye benim doktorum söyledi 2 hafta sonra tekrar gidicez kalp atışı dinlemeye😍😍