Sevil1996 18 günlük bebeğim , sezaryen doğum yaptım 4. Gün sütüm geldi kesinlikle tutmuyor tutup ağlıyor şuan sütümü sağıp veriyorum birde mama ile destekliyorum dün silikon uç aldım kullanan var mı işe yarar mı
amayinedeiyiilerledim Sevil1996 ben kullanıyorum şu anda onunla emiyor. Bilmen gereken bir şey silikonluca başladığın zaman bıraktırmak çok zor. Silikon uçla emzirdiğim için göğüs uçlarım çatladı ve Yaralı. Göğsü çıkarma aparatları veya yöntemleri kullanabilirsin. Hiçbir şey işe yaramadıysa mecbur silikon uç. Aç kalmasından iyidir