Glsm3434 Kızlar 6 günlük oldu bebeğim havalar çok sıcak kısa kollu altına da ince bisey giydiriyorum tulum giydiriyordum ama bunaliyor gibi hissediyorum ebede çok kalın giydirme diyor hasta olur mu acaba siz nasıl yapıyorsunuz
_yeni1tazeanne_ Glsm3434 benimde bebeğim 6 günlük doğduğundan berri zıbınla bırakıyorum gece de aynı zıbınla bırakıp müslin kumaşla da kundaklıyorum havalar çok sıcak kalın giydirince kıpkırmızı oluyor
SbLBrk Klima falan yoksa direk kisa kol zibinla birakin bence isilik olmasin arada dokunun soguk gelirse giydirirsiniz
mervemurat16 Glsm3434 çıtçıtlı askılı giydirip üzerine müslin kumaştan kıyafet giydirirseniz çok terlemez.