Ben suni sancı ile dogum yaptım, açıklığım 1 cm di hic sancım yoktu. İlk baslarda cok iyiydi ama 4-5 cm den sonrası cok zorlandım sezeryana alın beni diye yalvardım. Suyumu patlattılar, açıklık kontrolu filan zorlu geçiyor. Epidural taktırınca cok rahatladım. Ben bir daha dogursam asla suni sancı ile dogum yapmam diyordum ama tabi ilk baslarda simdi dogursam direk epiduralle yaparım diyorum. 3 dikişim vardı o da kolay degilmiş, ama tabi sezeryan dikişi kadar olamaz. Birinin o anı cok zor, diğerinin sonrası😞