Nisaiste Kumsal_ege benimde o haftalarda oluyodu hatta adet olucam heralde fln diyodum bakıyorum bişey yok 5. Haftada testle öğrendim sonra ultrasonla tescillendi 😂 normal o adet sancısı ama çok fazla olursa bi doktora görün
Evrimnbe Kumsal_ege korkmayın 6 hafta sürüyor kasık ve karın ağrısı bende yaşadım sancım sürekli olurdu 8 haftadayım hala ara ara sancı gibi olmasa da karın ağrılarım oluyor rahim büyüyor baskı yapıyor
Kumsal_ege Nisaiste teşekkür ederim canım bugün gidicem ilk gebelik olunca tecrübe de olmuyor😊 korku yaratıyor inşallah bu haftaları çok kolay atlatırız 🙏
Kardelen_gungor1 Canım ben 5+4 deyim arada sırada banada oluyor normal bi durum çok olmadığı sürece yerleşiyor bebek arada kasık ağrım sa oluyor ama genelde dinlenince geçiyor
Kumsal_ege Kardelen_gungor1 evet canım teşekkür ederim dinlenince hafifliyor benimki ama bir doktora gidicem yine de bugün korku ve stres daha da tetikliyor😊
Kumsal_ege Evrimnbe çok teşekkürler canım sizlerden bunları duyunca biraz daha rahatlıyorum Rabbim şu sevinçleri yarı da koymasın hepimiz sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah 🙏
Nisaiste Kumsal_ege bi ilk 3 ay bi son 3 ay zor geçiyo benim çok şükür mide bulantım baş dönmem olmadı ama ağrım çoktu ilk 3 ay son 3 ayında öyle şuan valla Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🥲🥲
Kumsal_ege Nisaiste aminn tatlım gerçekten hem bedenen hem psikolojikmen etkileniyoruz ama sonunda inşallah sağ salim kucağa alması nasip olsun😇🙏 korkular yakamizi bırakmıyor
Kumsal_ege Beyzakeles sağol canım 🙏 korkularım bazen agrılarımı bastırıyor 🤭ama sizlerden duyunca rahatlıyorum biraz
Kumsal_ege elif475475 ilk olunca öyle korktum ki 😇 neyseki öğrenerek sorarak rahatlıyorum az da olsa 🤭
elif475475 Kumsal_ege evet ilklerde sürekli bir acaba ne yapıyor kaygısı oluyor ☺️ kıpırtılarını da hissedeceğiniz günler gelir inşallah o zaman her şey daha keyifli oluyor 🙃