Edaacar-ozkan Cumartesi hemen doğurursanız normal doğumda bir gün sezeryan da 2 gün tutuyorlar. Ben cuma girdim pazartesiye kadar açılma olmadı bebekte sorun yoktu gücüm kalmadı pazartesi sezeryana alındım çarşamba çıktım. Maalesef son haftalarda kalp atışında yavaşlama, kakasını yapıp yeme durumu oluyor. Sadece suni değil bir kaç yöntem daha var inşallah açılmanız hızlı ilerler ve doğumunuz hemen gerçekleşir. Onların ilgi alakasıda maalesef o anki iyi insanlar varsa iyi geçiyor. Size izin verdikleri müddetçe yürüyün duşa girin .