edda3636 iki sezaryen arası 13 ay benim, ilki de kolaydı ama ikincisi ilkine göre çok kolay geçti.. kendim kalkıp giyindim, desteksiz yürüdüm adet ağrısı gibi sancım vardı sadece, kesi yeri zaten uyuşuk olduğu için bu kadar rahat atlattım. İlkinde de ilk 1,5 saat harici iyiydim yine bünye ile ilgili mi dr un operasyon yeteneği ile ilgili mi bilmiyorum artık 🤷♀️ şimdi 3 sene geçti 2 ay sonra 3. Yü olcam kesi yerim az da olsa uyuşuk hala ona güveniyorum korkmuyorum😅