Yenianness 23 haftalığım bazen tedirgin oluyorum okuduğum da benim bebeğim genellikle sabahları ve akşamları tekme halinde oynuyor ama kiminin her dakika oynadığını yazdığında bu normal mi yaşayan var mı benim gibi az?
06Canan Yenianness canm ilk gebeliğinizmi ben ilk gebeliğimde kızım kımıldasn diye çikolata yerdim duruyomu diye çok dra giderdim şimdi ikinci gebeliğim maaşallah kımıl kımıl hiç durmuyor
minnosbirkiz Yenianness bende 19 haftalığım, hareketlerini hissediyorum ama hep dediğiniz saatlerde, burda kimisi çok sert hareket ettiğinden, sürekli olduğundan felan bahsediyor, herkesin süreci farklı sanırım ☺️
Bihterrr Yenianness her dakika nasıl hareket etsin ki benim de ilk gebeliğim evet hareketli ama o haftalarda her dakika hissetmedim şuan 27 haftalık büyüdüğü için daha çok hissediyorum bazen bi kıpırdanmasını bile hissediyorum ama 23. Haftada tekme atarsa onu hissediyordum. Haftan ilerledikçe hareketleri güçlenecek daha çok hissedeceksin zaten merak etme ama yine de sürekli değil
Bihterrr Yenianness normal benim de öyleydi sadece otururken yada sırt üstü yattığımda hissediyordum şimdi yürürken bile hissediyorum. Bebişin biraz büyüsün fark edeceksin sende
Yenianness neslsah-1 aaa bak bu çok içimi rahatlattı bir kaç hareketten fazlasını hissettiğim de oluyor
neslsah-1 Yenianness normal canm bizde 24+1 olduk bazen gece uyumuyodu gündüz uyuyodu şimdi yeni düzene giriyo erken duruluyo sabah erken hareketlenmeyebaşlıyo tekmeleriyle uyandırıyo beni
neslsah-1 Yenianness tam uykusunun düzene girme zamanı ben sırf o yüzden gece erken uyuyorm gündüz hareketli olsun die öylede oluyo
Tugcev Yenianness benim ilk gebeliğim o haftalarda bende ara ara hissediyordum 25ten sonra biraz arttı 27den sonra hiç durmamaya başladı 😀 o haftalarda normal yani. Hatta ben benim gibi tembel olacak heralde hareketsiz demiştim. Ultrosonda da hareket ettiremiyordu doktor 🤦🏼♀️ 29. Haftada doktora gittiğimde bebek hareketli demişti. 😀
Yenianness neslsah-1 ilk gebelik mi ben de 18 19 gibi hissettim ama o zamanlar sürekli böyle bağırsak mı bebek mi diye geçti sonra şimdi dışarıdan görmeye başladım
neslsah-1 Yenianness ilk bebek ama ben 14 te falan öyle hissettim bağırsak gibi değil ama insanlar iskillendirdi beni biliyorm sonuçta bağırsak çalışmasını 🤣 16 da pıt pıt hafif olan tekmeleri simdi pat pat oldu hep sola sola patlatıyo sıpa 🤣 ama 20 den sonra tam anlamıyla arttı hareketi tekmeleri vs