Ozdilserpl ben 2 pijama takımı aldım ama sadece 1ini kullandım. Bebek için de aynı şekilde 3 takım aldım 1 takım kullandım sadece..beb sezaryen olmuştum sabah 9da geçtim akşam 6da yürümeye kaldırdılar ağrılı olduğu için uğraşamıyorsun süslenmekle falan 😅 eve gelince de pişmanlığını yaşıyorsun 😃