ipekmngc benim de benzer bi süreç geçti başımdan. 5+1de gittim keseyi göremedi, dış gebelik şüphesi dedi ve aşırı derece zorlayarak (tüplere bakmam lazım dedi) alttan muayene etti ve sonrasında kanamam başladı. Hiç kanamam olmamıştı öncesinde. Sonra da takipe ettik değeri kimyasala döndü, siz şimdi böyle deyince bi kötü oldum acaba mı diye varya🥹