Kızlar biz kavun oldukkk bugünn normalde kontrolüm var ama ben pazartesi gitmiştim bir kaç gündür sürekli doğum belirtisi yaşıyor gibiyim iyice panik oldum 😂
Hastane çantam hazır ama bugün doğacak yarın doğacak diye kendi kendimi sanırım strese sokuyorum sizlerde durum nasılll???