Gizem9688 Hicbir sıkıntı yok. Tansiyon yok seker yok. Ama 25 haftadan beri ayak bileklerimde azicik ödem vardi. Bu sabah kalktigimda ayagimin da artik azicik sistigini gordum 32+2 yiz. Ödem sorunu yasayanlar sizinki kacinci haftada başladı? Normal mi?
Melisaaltnblk Gizem9688 benimde 32. Haftada oldu bir defa şişlik simge duman ın egzersizleri var ödem için onu yap ve 3-4 lt su iç susuz asla geçmiyor