Yeniyeniden bilgegani55 ben alırsam şayet en hafif ve kullanislisini alirdim bebek arabası sürmeyi hiç sevmiyorum
Satisati İlk önceliğiniz hafif bir bebek arabası olsun bir yere gidip gelirken çok sorun yaşamamak adına dolmuşla vs çok Zorluk oluyor kimse yardım etmeye biliyor
NM_mom Cybex eezy s twist aldım kızım 20 aylık hala kullanıyorum, şimdi ki bebeğim içinde aynısını aldım çok memnunum. Hem hafif hem kabin boy.