Nsvl aynen aynen içmeye çalışıyorum bende ama normalde de az su içen insandım şimdi zor bela içmeye çalışıyorum
İnternette bebek hızlı büyüdüğü için rahime baskı yaptığından ağrı olur kasıkta şimdi hafifledi biraz daha iyyim çok şükür sizinki kaç haftalık Rabbim hayırla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻