Gzmm2302 eğer doğum anında kendinimi sıkmam kasılmam diyorsanız,çatınız ve bebek gelişide normalse normal doğum olabilir.Ben kendimi kasarım diye korktuğum ve kendimi alttan muayene bile yaptıramadığım için korkudan sezaryen oldum benim için doğru bir karardı.