Kızlar selammm herkese günaydınlar diliyorum 😊
Dün muayene için hastaneye gittim ve nst çektirdim doktorum 2-3 az da olsa sancı olduğunu hissedip hissetmediğimi sordu. 1 haftadır kasılma yaşıyorum bel ağrısı 3 haftayı geçkin şekilde var hocam deyince kadın doğum acile yönlendirdi yani dogumhaneye. Oraya gittim yeniden nst çekildi sancılarım kimi zaman 40ı geçti ama genelleme 20-35 arasıydı ve hepsini de hissediyordum.
Bu benim 2. Gebeliğim bir oğlum var ikinci oğlumu bekliyorum ama biraz acelecilik ediyor. İlk oğlumda da stres ve sıkıntıdan 35 haftalık yine aynı şekil sancım çıkıp yatış yapmışlardı 3 gün boyunca bu yüzden olacaklardan haberim vardı. O zaman da bu durumla 3 hafta dayandık ve tam 39 haftalık normal doğum yaptım suyumun gelmesi ile. Simdi de aynı Ciğer geliştirici iğne, serumlar, haplar derken akşam 10 a doğru yaklaşık 1 saat iyi olduğumu söyledim doktorum kabul etmedi aslında çıkmamı yatısına sabaha kadar devam etmen sen ve bebek açısından olumlu olur lakin yine de senin kararın dedi. Oğlum annemde gözüm kapalı güvenirim lakin annemin de biraz problemleri vardı sıkıntı etmiyorum alıştım dese de hem evladımı düşündüm hem annemi ve çıkış yaptım gece 11 e doğru. Şuan annemlerdeyim akşam tekrardan hastaneye gidip ciğer geliştirici vurulacak takip altında olacağım yine de oradaki ebelerle baya bir konuştuk.
Demem o kiii dua dosttur. Hem bana ve buradaki sağlık sorunu yaşayan bütün hanımlarımıza Rabbimden şafi ismi ile şifa diliyorum. Rabbim işimizi kolaylaştırsın. Şimdiden dua eden herkese Allah razı olsun diyorum 🥰💕🤲🏻