Kızlar doğum yapalı 6 gün oluyor sol göğsümde bişey var çok sert ve sızlıyor ateş de var sanki biraz diğer göğüsüme göre çok şiş gece göğsümden kendi kendine süt aktı kaynanama sordum bezi olmuş sütün çok olduğundan dedi önemli bişey mi hastaneye gitmem gerekiyor mu bilemedim o taraftan çocuğu emzirsemmi onuda bilemedim ilk bebeğim hiç bi bilgim yok daha önce yaşayanlar var mı