Doğum yapalı 1 hafta oldu. İlk 3 gün daha iyiydim gün geçtikçe dış dikişim çok ağrımaya başladı temiz ve titiz davranıyorum ama sanırım sıcaklardan terledikçe dayanılmaz bir ağrı oluşuyor. Ne yapsam daha hızlı iyileşir nasıl bir tedavi uygulamalıyım?