Mineveikiz korkmayın doğum hemen olmaz sancınızda olsa çok olmuyo malesef benim sadece suyum geldi sancı yoktu gittim yatış verdi devlet o gece bekledim sabaha kadar sancı yok şu yavaş yavaş geliyo suni verek dediler sormadan verildim dayanılmaz hal aldım korkmayın ama fazla yüksek verdiler bana bı an da o an yalvardım ressmen annemlere ben burda yapmam gidelim diye para bulun özele gidecem diye buldurlar hemen özele gittim hemen sezeryana alamadılar doktorum yoktu kan verildim falan derken ama nasıl bağırıyorum şuan o Halime gülsemde o an malesefki oluyo hastaneyi inlettim sonra bebeğim sezeryana derken normal oldu bı anda geldi doğum haneye gidemedim kontrol odasında doğdu😅