Merhabalar ben de dış gebelik yaşadım, HCG değeri ili günde bir iki katına çıkmalı, düzensiz bir artış veya artmama-duraksamalı artma gibi durumlarda dış gebelik söz konusu olabilir. Dış gebelik olup olmadığını belirlemek için düzenli olarak sizden kan vermenizi isteyecekler. Dış gebelik ihtimali verdilerse de buna kendinizi hazırlamanızı ama üzülmemenizi tavsiye ederim. Çünkü dış gebelikte bir bebek oluşmaz, kese rahimde oluşmak yerine rahme giden kanallarda oluşmaya çalışır ve sağlıklı bir şekilde oluşamadığı içinde HCG değerlerinde anormallik söz konusu olur, bu süreçte bolca kan verip takibinin yapılması önemlidir. Eğer ki cinsel ilişki konusunda uyarıldıysanız bu süre zarfında beklemenizi öneririm. Eğer ki dış gebelik olduğundan emin olurlarsa size bir serum yapacaklar ve bu oluşum size zarar vermemesi için bu ilaçla birlikte vücudunuzdan atılmasını sağlayacaklar, ben bu şekilde tedavi oldum. Ve inanın eğer ki dış gebelik ise erken tanı bir mucize, ne kadar geç fark edilirse süreç o kadar zor olabiliyor. Umarım sağlıklı bir gebeliktir ama değilse de hiç üzülmeyin bu bir gebelik bile sayılmıyor literatürde çünkü içinde bebek oluşamıyor. Bu tedavi sürecinde de bir süre cinsel ilişkiye ara vermenizi isteyecektir doktorunuz. Bunlar olası bir durumda tecrübem dahilindeki bilgiler, dilerim ki sizin için her şey yolunda ve güzellikle ve kolaylıkla olsun hakkınızda hayırlısı olsun içinizi ferah tutun 🌻