Ilknursoner Kızlar 12 artı 4 haftaligim bir erkege benziyo bir kıza dendi birazdan doktora gidicem bakalim ne dicek hayırlı haberlerle dönerim ınslalalh
tinymiracle Ilknursoner bana da 12 de erkeğe benziyor demişti doktor. 13+3 de kesinleşti. İnşallah hayırlısı olur. Allah gönlüne göre versin.
ipeksfr tinymiracle 12 de erkeğe benziyor dediyse demek oluşuyor ve belirginleşiyor dimi. Banada çıkıntı yok kız ihtimali yüksek dedide bide vajinal baktı. Değişirmi acaba☺
tinymiracle ipeksfr belli de olmuyor valla 🙂 ayrıntılı ultrason da değişen bile var. Ben kendimi alıştırmiyorum. Ne olur ne olmaz 😄
Ilknursoner Gormedim bana çıkıntı var dediler goruyomusunuz sizde dedim kim dedi onu sana dedi ben 16 hafta olmadan söylemiyorum çünkü yanılma payı çok yüksek dedi
Aysecendeoglu Ilknursoner bana doktor 12. Haftada fazlalık yok kıza benziyor dedi 16. Haftada çıkıntı vardı erkek dedi 😂 genelde ortalama 16. Hafta itibariyle kesinleşiyor çoğu kişinin ama hamilelik boyunca kız diyip erkek çıkanlar da oluyor yada tam tersi nasip ❤ Allah gönlünüze göre versin