Öncelikle herkese merhaba canlar.Korkan arkadaşlarım için yazıyorum.Ben korkmam öyle şeylerden ama ben spinal anastazi ile doğuma girmek zorunda kaldım.Doğuma aldıkdan sonra beni spünal anestezi için sırtımdan iğne yapacaklardı fakat iğne kemiğe denk geldiği için ameliyatı bana sorarak seni zorlamak istemiyorum genel anastezi yaparak sezeryanla alalım dediler.Ve öyle oldu oğluma kavuştum ve dünyadaki herşeyi unutuyorsun o an herşey anlamsız geliyor bebeğin ve eşin hariç.Kimse korkmasın gönül rahatlığıyla girip bebeğinizi kucağınıza alın pazartesi günü doğdu paşa bugün evdeyiz :)