Dilek_04 Ummuhnm ya vala hiç bilmiyorum ki normal de soğuk şeyler yiyip içince geçiyor siz en iyisi doktorunuza söyleyin
Dilek_04 Ummuhnm inşallah geçer ya ben çikolata da yiyorum yanmıyor midem demeki herkeste aynı değil. Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce geçer çok kötü oluyor biliyorum bi kaç gün tek yaşadım şimdiye kadar ama çok zordu .
Alparslanmom__ Ebrar1309 son 31 gün heyecan korku hepsi bir arada bende değişik duygular içindeyim sağlıkla hayrlısi ile bebislerimizi kucağımıza alirz insllah 🙏🐣🌸