Dfnsyn Arzu08 maşallah 🥰 ben de 5+4 üm 🙏🏻 5+0 Ken kesemiz 6 mm göründü kalbi için 10 gün sonra gel demişti doktorum 🙏🏻
Arzu08 Dfnsyn tam 6 da net duyuluyo sanırım kalp atışlarını🫠 kalp atışını duyunca sevinç gözyaşlarını tutamazsın😍♥️
Dfnsyn Arzu08 rabbim bize de nasip etsin inşallah çok heyecanlıyız 🙏🏻 6+4 gibi gideceğiz o zamana randevumuz 🙏🏻 inşallah bana da dua edin sağlıkla ilerleyelim duyalım kalp seslerimizi
Arzu08 Beyazmelekkk hamilelikte yükselen bi değer bildiğim kadarıyla yüksek veya düşük diyemem ama araştırmalarıma göre iyi ve bu değer iki günde bir yükseliyor sanırım hamilelikte olan ve artan bi değer