Daha korunmayı sattan sonra bıraktık oda 15 hazirandı. Bat 16 temmuz . Bilmiyorum pskilojik mi ama bi kaç gün önce sabahları hafif mide bulantısı oldu. Bi hafta önce kadar pembe lekelenmem oldu 2 gün geçti.
Halsizlik var, dün geceden beride belimde sızı var ama zaten bel fıtığıyım stres yapınca da bu sızı oluyor. İlk aydan tutar mı olur mu emin değilim yaşım 31 olursa eğer ilk gebelik olacak