birmeleginannesi_ 10 ay oldu artık sıfır kilometreyim 😂😂 ben de gördüm o yorumları ama çok düşünmedim üzerinde sadece başlarda dikkat ettim bazılarına yıkama suyu batikon vermişler bana hiç bişey verilmedi taharetlendikten sonra güzelce peçeteyle pıt pıt kuruladım herhangi bir iltihap enfeksiyon olmadı. Doğumdan sonra antibiyotik ve ağrı kesici verdiler antibiyotiğimi bitirdim ağrı kesiciyi de ilk 1 hafta falan kullandım sonra bıraktım ağrım olmadığı için. Onun dışında ilişki ilk zamanlar zorladı ama sonrasında alıştım ki hala bile ilk seferde bi tık acıyo hafif ama başından beri böyleydi bu yani Doğumdan önce de , sanırım benimle ilgili bişey bu durum. Hayatımı çok etkilemedi dediğim gibi maksimum 1 ay etkilemiştir ondan sonra hiç bişey olmamış gibiydi bide ben doğumdan hemen sonra ayaklandım yani doğum yaptım odaya sandalyeyle çıktık sonrasında yürüdüm yatağa yattım biraz dinlendim kalktım bezimi değiştirdim tuvalete gittim gezindim. Sadece eve geldikten sonra büyük tuvaletimi yapmaya korktum çünkü daha önce hiç dikiş atılmadı vücuduma yara vs için e bide bi kadın için en hassas noktalarda iplikler olunca korktum ama korkulacak bişey yokmuş sıvı beslendim bol su içtim 3 4 günün sonunda çıktım tuvalete ıkınmadım bekledim. O zaman da bi zarar görmedi dikişlerim. 1 hafta kadar bi baskı hissi oldu sanki aşağıya bi ağırlık takılmışta onu çekiyomuşum gibi 🫢 ama ağrı acı olmadı yumuşak yerlere oturmakta zorlandım onda da sandalye işime çok yaradı. Bebeği emzirirken hep baş ucumda sandalye vardı ona oturdum hafif yan şekilde. Bide ilk zamanlarda bi sızı hisseder gibi oluyodum sonra o da geçti belki o da benimle ilgili bi durumdur bilemiyorum.