Devlet hastanesinde ikili tarama testi için kan verdim e nabızda değer normal yazıyor ama grafik çıkmıyor yarın özel deki doktoruma randevum var devlette yapılan testi doktorum e nabızımdan görebilir mi yoksa devlete gidip sonucu alıp öyle mi kendi doktoruma gitmem gerekiyor bilgi verin lütfen ona göre hareket ederim