Galiba ben yine yine gebeyim eşime söyleyemedim şu an çok korkuyorum çünkü bebeğimiz daha 4 aylık Emzirdiğim halde adet olmamama rağmen hamile kaldım Eşimde sürekli ikinciyi yapalım erkek olsun diyip duruyordu dileği gerçek mi oldu ne ben ne yapacağım şimdi eğer varsa test yaptım çok silik çizgi çıktı bir hafta bekleyeceğim Üç aylık iğnenin de zamanı da bitmişti bir şey olmaz sanmıştım🙃