Emellll67 benim çekilcekti dişci doktorundan rapor al izin verirse çekelim dişi dedi doktorum yazdı rapor ilacı kullanınca geçti riske atmak istemedim dün sabaha karsı bende ağrıyla uyandım zor atlattım yine agrıyı az daha dayanbilirsem dogumdan sonra çektiririm diyorum